2019. november 17., vasárnap

Lassabb tempó

Sziasztok!
Nem írtam egy jó ideje, de nem akartam telespammelni az oldalt mindenfélével. Az artist blogomon minden más projektemről tájékozódhattok, itt csakis a Himitsut érintő dolgokat akarom megosztani.
Eléggé lefoglal az iskola, nagyon sok a beadandó és elkezdődött a ZH időszak. Kicsit le vagyok maradva a 3.fejezettel, de mint azt a mellékelt képen is láthatjátok, már elkezdtem felskiccelni az oldalakat. Remélem még ebben a hónapban ki tudom adni, de biztosat nem mondhatok. A sulin kívül a magánéletemben is elég sok problémával kell szembenézem, de higgyétek el, hogy igyekszem.
Remélem hamarosan tudom hozni a 3.fejezet első oldalát és vele együtt a fejezetről is egy kis infót.
Addig is kérlek benneteket, hogy legyetek türelemmel.


Ui.: AnimeAddictsra már elküldtem a 2.fejezetet még augusztusban, de az oldal nem túl aktív, így még mindig nem került ki. Remélem azért az évben még felteszik. ^^'

Üdv: Risa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése