2019. június 19., szerda

Alakulóban

Üdv!
Kicsit csúszom még a képregénnyel, mivel el kellett intéznem pár személyes dolgot és elég hosszúra nyúlt, kb. 1-1,5 hétbe került mindent elrendezni. Plusz befutott egy megrendelésem is, és a maradék időmben arra koncentráltam. Még nem fejeztem be, elég sok képet kell megrajzolnom színesben, de jól haladok vele. Meg is mutatom mit kell lerajzolnom. Imádom a hüllőket és van a leopárd gekkómnak egy Instagram profilja, ahol commissiönt hirdettem. Egy görög teknős gazdája kérte tőlem, hogy rajzoljam le a kedvencét, Jeffet. Ezt profilképnek szánja és még 4 ikont kell elkészítenem az Insta sztorijához. 
Még a (nekünk) jobb lábát ki kell dolgozni és a hátteret elkészíteni, de a "nehezén" már túl vagyok. :)


Végre egyenesbe jöttem, szóval neki állhatok teljes gőzzel a második fejezetnek. Már elkészítettem a 2. és 3. oldal körvonalait és most fogom kihúzni a 4-et is.
Hoztam róla egy screenshot-ot is, hogy lássátok, nem a levegőbe beszélek.



Most már tényleg igyekszem lassan kiadni a teljes 2. fejezetet, ne haragudjatok a késésért! ^^"
Nem olyan egyszerű képregényt rajzolni, sok időt és energiát emészt fel, de imádom.

Hamarosan jelentkezem.
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése